ro


SERVICIUL INTRETINERE CLADIRI, ILUMINAT PUBLIC SI MOBILIER URBAN

 

    Serviciul Constructii Civile  si Iluminat Public este structura functionala ce are specific de santier care realizeaza lucrari de constructii si intretinere a iluminatului public;

* Formatia intretinere cladiri
*Formatia intretinere utilaje, iluminat public si mobilier urban

 

SERVICIUL ADMINISTRARE PARCURI, SPATII VERZI, BAZE SPORTIVE SI DE AGREMENT

 

         Serviciul Administrare Spatii Verzi  si Mobilier Urban este structura cu specific de productie si prestari de servicii, constituita din:

*Formatia amenajare parcuri si spatii verzi
*Formatia intretinere spatii verzi, baze sportive si de agrement

PROCES VERBAL Nr. 215 /25.07.2017

PROCES VERBAL
rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la examenul organizat pentru
ocuparea postului de Muncitor calificat I ,  in cadrul D.A.D.P.P
Serviciul Intretinere Cladiri, Iluminat Public si Mobilier Urban -
-Formatia Intretinere Utilaje, Iluminat Public si Mobilier Urban-

   Avand in vedere prevederile art. (19), alin.(2) si art. ( 20)  din Hotararea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice actualizata, comisia de examen comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de inscriere:

  Nr. Crt.

Numele si prenumele candidatului

Functia

Institutia publica

Rezultatul selectiei dosarelor

1

   Sima Claudiu

Muncitor calificat I

DADPP

Respins(lipsa  vechime in munca de min. 20 ani)

2

 Valeanu Vasile

Muncitor calificat I

DADPP

Admis


-    Candidatul declarat admis va sustine proba scrisa in data de 31.07.2017, ora 10:00, la sediul Directiei de Administrare a Domeniului Public si Privat  din str. Calarasi, nr.512 ;
-    Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie in termen de o zi lucratoare de la afisare, conform art.20  din Hotararea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual  din sectorul bugetar platit din fonduri publice actualizata, care se depune la secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor.
-    Afisat azi 25.07.2017 ora 12.50, la sediul Directiei de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti.

 

 

PROCES VERBAL Nr. 214 /25.07.2017

PROCES VERBAL
rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la examenul organizat pentru
ocuparea postului de Sef Birou II ,  in cadrul D.A.D.P.P
- Birou Achizitii , Contracte, Control si Relatii Publice -

   Avand in vedere prevederile art. (19), alin.(2) si art. ( 20)  din Hotararea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice actualizata, comisia de examen comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de inscriere:

Nr. Crt.

Numele si prenumele candidatului

Functia

Institutia publica

Rezultatul selectiei dosarelor

1

 Pacuraru Sorin Dumitru

Sef birou II

DADPP

Respins( lipsa  vechime in specialitate de minim 2 ani)

2

 Purcareanu Doina Carmen

Sef birou II

DADPP

Admis


-    Candidatul declarat admis va sustine proba scrisa in data de 07.08.2017, ora 10:00, la sediul Directiei de Administrare a Domeniului Public si Privat  din str. Calarasi, nr.512 ;
-    Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie in termen de o zi lucratoare de la afisare, conform art.20  din Hotararea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual  din sectorul bugetar platit din fonduri publice actualizata, care se depune la secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor.
-    Afisat azi 25.07.2017 ora 12.30, la sediul Directiei de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti.

 

Proces verbal Nr. 192/12.07.2017

PROCES VERBAL
rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la examenul organizat pentru
ocuparea postului de Sofer I ,  in cadrul D.A.D.P.P
-Compartiment Gestionare Caini Comunitari -

   Avand in vedere prevederile art. (19), alin.(2) si art. ( 20)  din Hotararea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice actualizata, comisia de examen comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de inscriere:

Nr. Crt.

Numele si prenumele candidatului

Functia

Institutia publica

Rezultatul selectiei dosarelor

1

   Anghel Danut

Sofer I

DADPP

ADMIS


-    Candidatul declarat admis va sustine proba scrisa in data de  18.07.2017, ora 10:00, la sediul Directiei de Administrare a Domeniului Public si Privat  din str. Calarasi, nr.512 ;
-    Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie in termen de o zi lucratoare de la afisare, conform art.20  din Hotararea nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual  din sectorul bugetar platit din fonduri publice actualizata, care se depune la secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor.
-    Afisat azi 12.07.2017 ora 12.00, la sediul Directiei de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti

 

Anunt Nr.160/10.07.2017

   Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a functiilor contractuale de conducere si  execuție vacante dupa cum urmeaza:

-    Muncitor calificat I  ( 1 post ) - Serviciul Întreţinere Clădiri,  Iluminat  Public  si Mobilier Urban
-    Muncitor necalificat I ( 3 posturi ) – Birou  Administrare Cimitire si Gestionarea Cainilor Comunitari  ;
-    Referent II ( 1 post ) – Birou Administrare  Cimitire  si Gestionarea  Câinilor Comunitari;           
-    Sef birou II (1 post ) – Birou Administrare Cimitire si Gestionarea Câinilor Comunitari ;
-    Sef birou II ( 1 post )  – Birou Achizitii, Contracte, Control si Relatii Publice.
 
   Dosarele se depun în perioada 10.07.2017 – 24.07.2017, la sediul D.A.D.P.P. Feteşti , str. Călăraşi, nr.512, Compartiment Resurse Umane şi Relaţii Publice. 

Citește mai departe...

 
DIRECTIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT FETESTI

Municipiul Fetesti, str. Calarasi nr.512, judetul Ialomita, cod postal: 925150

Telefon/Fax: 0243 361 454
Mobil: 0764 296 022

Program:

Luni-Joi: 8.00 - 16.30

Vineri: 8.00 - 14.00
Adapost Gestionare Caini Comunitari:

0343 401 660

Primaria Municipiului Fetesti