Raport de fundamentare (.pdf)
Raport de specialitate Dezinsectie Dezinfectie Deratizare (.pdf)
Raport de specialitate iluminat public (.pdf)
Tarife Dezinsectie Dezinfectie Deratizare (.pdf)
Tarife iluminat public (.pdf)
Anunt 2960/17.10.2022
- Creat: Marți, 18 Octombrie 2022 17:23
Directia de Administrare a Domeniului Public si Privat cu sediul in Fetesti, Str. Calarasi nr. 512, jud. Ialomita, va depune documentatia tehnica in vedera obtinerii Autorizatiei de Mediu pentru desfasurarea activitatii
- cod caen 3700 - Colectare ape uzate
Activitatea se va desfasura pe raza Municipiului Fetesti.
Eventualele sugestii sau observatii se vor depune in scris la Agentia pentru Protectia Mediului Ialomita, str. Mihai Viteazu nr. 1, loc. Slobozia, jud. Ialomita, tel. 0243.232.971, fax 0243.215.949, e-mail Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea.
, in termen de 15 zile de la aparitia prezentului anunt.
Director DADPP Fetesti
Ing. Serban Dragos Viorel
Anunt nr. 2960/17.10.2022 (.pdf)
Targul de Toamna 2022
- Creat: Joi, 08 Septembrie 2022 18:19
Târgul de toamna va fi organizat in perioada 10-16.Octombrie 2022.
Organizator:SC Piatra Land Parc SRL in parteneriat cu Primăria și CL Fetesti și in colaborare cu DADPP Fetesti.
Nr. de contact pentru înscrieri participanți : 0757.947.794, Cretu Alexandru, pana la 01.10.2022
Anunt Nr. 124/20.07.2022
- Creat: Vineri, 22 Iulie 2022 10:23
Direcția de Administrare a Domeniului Public si Privat Fetesti, Județul Ialomița prelungește perioada de depunere dosare pentru postul vacant de muncitor calificat IV – Compartiment Administrare Cimitire
- depunerea dosarelor de concurs se va prelungi până în data de 29.07.2022 ora 14:00, la sediul DADPP Fetești, str. Călărași, nr.512 – Compartiment Resurse Umane
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:
1.studii medii
2.fără vechime în muncă
Pentru înscrierea la concurs, candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
- cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă
efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae.
Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina www.dadpfetesti.ro . Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul DADPP Fetesti, Județul Ialomița, din strada Călăraşi, nr. 512, telefon 0243/361454.
DIRECTOR D.A.D.P.P FETESTI
Ing. Șerban Dragoș Viorel
Mai multe articole...
- Actualizat: Miercuri 24 Aprilie 2024.